niedziela, 5 sierpnia 2012

Helooł. ^^

Co tam u Was? Jak wakacje?
Ja znowu siedzę na Kaszubach :D
Dzisiaj właśnie byłam na Jarmarku Dominikańskim, i oglądałam między innymi prace 4 dziewczyn które miały modelinowe biżu. Przyznać się, wiecie kto stał ? ; )
No a poza tym to kocham pocztę polską.
Przyszła do mnie paczka, i musi teraz czekać tydzień na poczcie (mam nadzieję że nie odeślą z powrotem...) gdyż moja babcia nie może jej odebrać, bo ma inne zameldowanie niż ja :P Głupie to to...
Ehh ... Co jeszcze mogę napisać.. Nie mam żadnych fotek, bo nie brałam tutaj półfabrykatów, modeliny itp - po prostu na tydzień nie opłaca się tego wszystkiego pakować ..
Aleee popełniłam dwa koralikowe węże :D Pokażę Wam, jak tylko odbiorę paczkę - tam też czekają końcówki do wklejania, ale nie tylko : ]
Nie są mistrzowskie, ale jestem zadowolona .. Ile było prucia przy pierwszym wiem tylko ja . :D

Doobra .. Nie zanudzam Was, wstawię fotki w sobotę lub poniedziałek :)



2 komentarze:

  1. Wypoczywaj do końca i bezpiecznego powrotu. ;P
    A na nowości ja poczekam. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  2. też na razie nie mam żadnych zdjęć, może pod koniec sierpnia zbiorę się i znów coś ulepię ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)