czwartek, 11 września 2014

Fioletowe serduszka.

Widziałam że trochę zainteresował Was jednak poprzedni post, więc w przyszłości pojawi się tego na pewno więcej, jak już ogarnę do końca to może jakieś "how to do"

Dzisiaj kolczyki serduszka, z toho 15o, cubic raw'em. Straszna z nimi męczarnia, robiłam je ze trzy dni ;-; Takie same tyle że czerwone powstały na 18 przyjaciółki, no ale jak zwykle nie zdążyłam zrobić zdjęć...






wtorek, 9 września 2014

Coś nowego.

Często tak jest, że zobaczę gdzieś jakąś nową technikę i potem szalenie chcę tego spróbować.
No i stało się.
Zaczęłam robić biżuterię z plastiku. Tyle że nie z takiego zwykłego plastiku, a przyjaznego.
Tak to wygląda ;


Na razie zrobiłam niewiele, bo czekam na paczkę z bazami. Sfotografować udało mi się tylko ten pierścionek, który zresztą i tak już jest mamy.




Jeszcze nie do końca umiem z tym pracować, ale to się zmieni ! ;D Chcielibyście w przyszłości jakiegoś posta na ten temat?

sobota, 6 września 2014

Kolczyki z superduo.

Zawsze tak jest że na wakacje mój blog umiera...
No cóż. Ale wracam.

Na początek trzy pary kolczyków, z tego samego wzoru znalezionego gdzieś w internecie. ;)







Jestem ciekawa czy ktoś tu jeszcze zagląda ? ;o


czwartek, 19 czerwca 2014

Wianki ! :3

Już w zeszłym roku podziwiałam wianki u Tynki. W końcu stwierdziłam że sama bym taki chciała, i napisałam do niej - jednak jest chyba za bardzo zabiegana, i nie otrzymałabym go do wakacji ;) Więc postanowiłam, że zrobię go sama.
Powstały dwa, bo nie mogłam się zdecydować co do kolorów :c

Jeden wrzosowo-kremowo-pomarańczowy


A drugi różowo-błękitno-biały ;)



No i proszę bardzo, pokusiłam się, Olcikk w wiankach ;_;


Wiem, że wiele osób nie pokusiłoby się o założenie takiego wianka, ale co tam ;D trzeba być oryginalnym ^^

wtorek, 17 czerwca 2014

Maki

Jakiś czas temu Weraph dodała nowego tutka na kwiatki z koralików Rose Petals, które tak mi się spodobały, że musiałam spróbować :D
Te są dosyć duże (z większych płatków), ale moja mama je lubi c; (mi się zlewają z kolorem włosów ;_;)






TUTAJ macie wzór ;)

Już powstały następne, więc będzie ich więcej ;)


poniedziałek, 16 czerwca 2014

Niebieska plecionka

Boże, tak bardzo na tym moim blogu nic się nie dzieje, nikt tu nie zagląda ;_;
Ostatnio nie miałam dostępu do komputera, a potem to mi się po prostu nie chciało nic wrzucać, chociaż mam co ;x

No cóż, dzisiaj beadingowa bransoletka, fajny ścieg - łatwo się go robi, a nie jest to szydełkowanie. 





Myślę nad craftowym spotkaniem na Kaszubach organizowanym przez dziewczyny z craftladies.org... Jest ktoś z okolic ? c;


niedziela, 25 maja 2014

Wyniki rozdania z Rosewholesale i bransoletka ;)

Wybaczcie za takie spóźnienie, ale nie mogłam się zabrać.
W końcu mam dla Was wyniki, stwierdziłam że wylosuję komputerowo bo mi się nie chce robić karteczek ;) A więc przejdźmy od razu to rzeczy.. Zgłoszeń było 34..

A wygrywa...


Osoba numer 7, czyli...




Dośkaa. ! :) Gratuluję serdecznie, już piszę mejla w Twojej sprawie :)

A że tak dawno niczego biżuteryjnego nie było, dzisiaj peyotowa bransoletka z toho cube i biconów :3  Podoba mi się, mama już ją ukradła c;






Podoba się Wam ? :3

Co przygotowałyście swoim Mamom na ich dzień ? c; Coś ręcznie robionego ? :) Ja kupiłam swojej Paese box z lakierami do paznokci, bo biżuterię i tak mi co chwilę kradnie ^^


wtorek, 13 maja 2014

Recenzja sklepu - Rosewholesale.

Cześć ;)
Wspominałam w którymś poście, że znowu podjęłam współpracę ze sklepem - tym razem jest to sklep rosewholesale.com. Miałam wybrać sobie rzeczy do wyznaczonej kwoty a potem pokazać je Wam tutaj na blogu :)

Hi :)
I've mentioned in one of my post, that i join new partnership with shop - this time it's rosewholesale.com. I have to choose things to appointed price, and then show You here on blog ;)

Miałam nie mały problem ze stwierdzeniem co bym najbardziej chciała, no ale się udało i w końcu wybrałam bluzkę i spódniczkę (już miałam ubrane na święta, a myślałam że nie dojdą!)
Podobają mi się bardzo, i na mnie małą i chudą jak już to wspominam któryś raz pasują, w rozmiarze "one size" - także jestem bardzo zadowolona :) Materiały też są zaskakująco dobre, a razem komponują się uroczo :)

I have problem with statement what i most wanted, but i finally choose blouse and skirt (i was already dressed in it on Easter, i thought that it didn't come on time!) I like it very much, and on me - small and thin it fits very well, even in "one size" - so i'm very happy :) Fabrics are also surprisingly good, and togerher it looks very cute :)









Potem zostało mi jeszcze trochę do wydania, a więc wrzuciłam do koszyka takie wypełniacze do robienia koków :) łatwo się je obsługuje, są na prawdę fajne i wygodne, chociaż na początku nie bardzo wiedziałam jak się do nich zabrać - to na stronie macie instrukcję obrazkową :3

Then I still have a little to spend, so I put to the cart such fillers to make buns :) they are easy to operate, really cool and comfortable, although at first i don't know how to make it - but on their site there is a picture instruction :3




Na końcu kiedy nie było już co za bardzo wybierać za kwotę która mi została (bo biżuterii nie chciałam, chociaż w tych cenach jest jej na stronie pełno...) - wzięłam zestaw pędzelków do makijażu, bo w sumie nie miałam, no i zauroczyły mnie te szklane rączki ;D Kiedy przyjechały do mnie trochę sztucznie pachniały, ale mama akurat myła swoje, to i moje wzięła- i teraz są ok :)

At the end, when it wasn't much things to choose for the amount that have left (because I didn't want jewelry, but at those prices there are full of it on this site...) - I took a set of make-up brushes, because all in all i don't have one, and this glass handles captivated me :D When it come to me they had a little artificial smell, but my mum washed it and now it's ok :)




Ogólnie bardzo polecam ten sklep, jestem przekonana że jeszcze coś tam zamówię :)

Overall, I highly recommend this shop, I'm convinced that i'll order there something else :)


środa, 30 kwietnia 2014

Rosewholesale Giveaway ! :)

Jak obiecałam tak jest - wiosenno-majowe candy, trochę nie blogowe ale może jednak Wam się spodoba :)
Rozdanie jest organizowane razem ze sklepem rosewholesale.com, w którym możecie znaleźć ciekawe ubrania, buty, torebki, kosmetyki itp, >tutaj< jest moja recenzja ;)

Na nagrodę dla Was musiałam wybrać 5 rzeczy ze sklepu - starałam się żeby było to coś fajnego, unikalnego ale również takiego żeby spodobało się dużej ilości osób:) Mam nadzieję że Wam przypasują. A więc :

As i promise it is - spring giveaway. 
This giveaway is organised with shop rosewholesale.com, where you can find intresting clothes, shoes, bags, cosmetics, and much more, >here< is my recent ;)
For reward i have to choose 5 things from shop - I tried to choose something cool, unique, but also something which lot of you will like ;) I hope that i did ;) So :


http://www.rosewholesale.com/cheapest/sweet-style-scoop-neck-tie-119435.html 


http://www.rosewholesale.com/cheapest/elegant-lapel-slimming-solid-color-111867.html


http://www.rosewholesale.com/cheapest/fashion-style-scoop-neck-bandhnu-118530.html


http://www.rosewholesale.com/cheapest/korean-style-casual-color-matching-183427.html


http://www.rosewholesale.com/cheapest/vintage-pu-women-s-slanting-183782.html


Co musicie zrobić żeby wygrać jedną z tych rzeczy? 

1. Napisz komentarz z numerem nagrody (jeśli jest możliwość wyboru to również jaki kolor/rozmiar) i e-mailem.
3. Dołącz do obserwowanych mojego bloga.


What did you have to do to win one from these things?

1.Write a comment down below with number od reward (if you can choose, also write what size/color you like) and e-mail.
 2. Like Olcikk biżuteria handmade and Rosewholesale on facebook.
3. Follow my blog


Rozdanie trwa od 30.04 do 15.05, zastrzegam sobie 3 dni na wybranie zwycięzcy drogą losowania. Rozdanie jest międzynarodowe, a sponsorem nagród jest sklep rosewholesale.com.

The giveaway last from 30.04 to 1505, i reserve 3 days to choose winner by draw. The giveaway is international, and the sponsor of reward is shop rosewholesale.com. Hope you like it :)

Mam nadzieję że się Wam podoba :)


sobota, 19 kwietnia 2014

Różowo-szary melanż

Miałam napisać posta jak to teraz wszyscy na blogach z życzeniami i tym podobne. Po czym stwierdziłam że to z lekka nie ma sensu, bo to takie suche i nic nie wnoszące, nikt się tym i tak nie przejmie.
Ha, teraz usuwam 10 raz co napisałam bo nie mam weny. W każdym razie dzisiaj posiedziałam trochę w kuchni, upiekłam babkę, a moje włosy są znowu czerwone. Teraz siadam do koralików, tylko szukam jakiegoś ciekawego filmu (polecacie coś ?).

No i pokazuję Wam melanżową bransoletkę z koralików Preciosa. Mam jeszcze cały woreczek tak pomieszanych koralików bo kiedyś nawlekałam na gruby naszyjnik i mi coś nie poszło ;-;





Ogólnie to mam dla Was candy, trochę nie tematyczne z blogiem no ale cóż, "olcikk się sprzedała ;/" :D Myślę że dodam je jakoś po świętach, zaraz po kolejnej recenzji.

Przy okazji chciałabym podziękować Zuzie za szablon na bloga, po licznych zmianach i moim męczeniu - według mnie jest teraz okej ;)