czwartek, 1 września 2011

Losowanie candy !

Nadszedł ten oczekiwany dzień :)
To mój 100 post .. No to pokażę jak przebiegło losowanie :

Pozawijałam karteczki


Wrzuciłam do koszyczka 


I wylosowałam ....
karka00 pisze... 
świetna bransoletka!! i kolczyki, super, masz talent :)
zgłaszam się :)
 
Gratulacje !! Proszę o adres oraz wybór sztyftów (mogę zrobić inne zdjęcia) na maila olka.molis@gmail.com
 
Ale moja Zuźka wyraźnie prosiła, aby wylosować jeszcze jedną osobę ...


Jak mogłam odmówić słodkiemu kotkowi ? ^^
Więc wylosowałam ...
Anonimowy pisze... 
Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
quitemaxwork@wp.pl
Pozdrawiam
Magda 
 
Gratulacje ! Również proszę o adres na maila olka.molis@gmail.com 
 
Pokażę co wysłałam, dopiero jak dojdą paczki :)
Szkoda mi że tylko 2 osoby, ale może niedługo pojawi się kolejne :))
 
[Blogger się rozjeżdża ;P] 

4 komentarze:

Dziękuję :)