niedziela, 25 maja 2014

Wyniki rozdania z Rosewholesale i bransoletka ;)

Wybaczcie za takie spóźnienie, ale nie mogłam się zabrać.
W końcu mam dla Was wyniki, stwierdziłam że wylosuję komputerowo bo mi się nie chce robić karteczek ;) A więc przejdźmy od razu to rzeczy.. Zgłoszeń było 34..

A wygrywa...


Osoba numer 7, czyli...




Dośkaa. ! :) Gratuluję serdecznie, już piszę mejla w Twojej sprawie :)

A że tak dawno niczego biżuteryjnego nie było, dzisiaj peyotowa bransoletka z toho cube i biconów :3  Podoba mi się, mama już ją ukradła c;






Podoba się Wam ? :3

Co przygotowałyście swoim Mamom na ich dzień ? c; Coś ręcznie robionego ? :) Ja kupiłam swojej Paese box z lakierami do paznokci, bo biżuterię i tak mi co chwilę kradnie ^^


4 komentarze:

  1. U mnie też mamie nie ma co biżuterii kupować, bo ma do dyspozycji kilka skrzynek. :3
    Gratuluję Doście. Ma skubana farta. :D
    Świetna bransoletka. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bransoletka :)
    Mojej mamie nie ma co kupować... miała tydzień temu urodziny, ale jakiś kwiatuszek się sprawi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG, OMG, OMG!!! <3
    Jaki faaaart! <3 Dzięki dzięki dzięki! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)