poniedziałek, 2 września 2013

Komplet dla *najlepszej Cioci* :D

Uhh, ja już dawno po rozpoczęciu, a jak u Was? ;D Jak się czujecie wracając z powrotem do szkoły? ;3
Ja już nie jestem gimbusem, i teraz liceum ;-; może nie będzie tak źle, znam z 4 osoby z klasy no ale to szczegół ;O
Oprócz tego ciekawym faktem jest że kilku nauczycieli uczyło mojego tatę jak ten był w liceum ;D

Dobra, nie piszę więcej bo pewnie nikomu się nie chce czytać 100 różnych postów o jakże cudnym temacie "szkoły" na różnych blogach ;D

Teraz komplet dla *Najlepszej Cioci jaką mam* ~ jej słowa...
W każdym razie miało pasować do pomarańczowej sukienki.
Wisiorek, kolczyki, duży pierścionek i bransoletka ;3

Mam nadzieję że się spodoba ;>






11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny komplet :D

    OdpowiedzUsuń

  2. Śliczny komplet a mi jeszcze 2 lata gimby zostało ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne *-* Widać, że bardzo się starałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się spodoba! Jest to naprawdę przepiękny komplet. Powalają mnie detale i to z jaką starannością wykonany jest każdy płatek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie wygląda ten komplet. Świetna kolorystyka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są PRZECUDNE! Takie kolorowe i staranne... Tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postarałaś się! :) Bardzo mi się on podoba :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)