środa, 26 czerwca 2013

L, Death Note, czyli ...

Coś specjalnego dla specjalnej osoby ;3
Na razie taki oto komplecik jest breloczkiem, stwierdziłam że too najbardziej uniwersalne xD
Akso wiem że to czytasz, daj mi znać czy przerobić na cuś innego :3

Dobra dobra nie gadam tyle.
Breloczek z L`em, Death Note`m, "AKSĄ" i jednorożco-grzywą *.* (widzisz jak poświęciłam te ostatnie gramy ;___;) xD

Wiem że moi czytelnicy (o kurde jak to brzmi ;o) nie ogarną do końca, no ale cóż, wybaczcie :D



Tak wiem L ma mało L`owe oczy *,* peszeg ... nie umiem innych >.<


I moje cudowne pismo farbą XD pomińmy zmazywanie 10 razy, stwierdziłam że dobra już tak może zostać >.<



Jednorożco grzywa <3333




Chciałabym podziękować za taki "odzew" pod ostatnim postem ;3 
Strasznie mi miło czytać te wasze wszystkie komentarze ;)

Padło pytanie o kolor włosów - były robione z premo, nie z fimo ;) 

Dziękuuję Wam jeszcze raz, i myślę nad jakimś ciekawym konkursem .. Tylko kurde nie mam pomysłów, możecie pisać ;3 

18 komentarzy:

  1. O rany Death Note ♥ Szkoda , że Ryuuk'a nie ma *.*
    ŚWIETNY !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojej przyjacióce by się spodobało, ma świta na punkcie L'a :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo osób ma na jego punkcie świra- a przynajmniej z mojego otoczenia, tylko ja taka inna i wolę Kirę :D. Mimo to L też jest super ;).

      Usuń
  3. Oooo jaki słodki L! Tylko przeraża mnie notes śmierci! teraz będzie mogła zabić kogo tylko chce! 0.0! Tak, tak... maniaczka death note się kłania ;). Bardzo mi się podoba, jak tylko zobaczyłam ten breloczek to pomyślałam- wooow! Masz talent kobieto! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O mam pomysł na konkurs T,T. Może ulepienie biżuterii z modeliny? jeej XD, albo narysowanie kogoś ;o np. Dżoanne Krupę jako demona z rogami itp.! moja wyobraźnia się uaktywnia T,T

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny breloczek :)
    Konkurs... może temat np: "Energia zamknięta w środku" a wykonanie w formie: biżuteria, scrapbooking, cardmaking... :)
    Albo zwykłe losowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D A ja wiem o co chodzi! :D
    Ładne *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne, ale ogólnie kojarzę tylko death note ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo ze tego nie oglądam i nie wiem dlaczego nie ma ust bardzo ladny

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomimo, że moim ulubieńcem i tak na zawsze pozostanie Kira, to muszę przyznać, że "L" wyszedł Ci niesamowicie -z resztą jak i cały brelok :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne ;) Zapraszam do mnie na perfettojewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)