środa, 5 września 2012

Witaajcie ...

Tęskniliście ? Bo ja tak .. ;D
Siedziałam prawie dwa tygodnie w szpitalu, nie mając za bardzo neta.. Jak mama się zlitowała i przywiozła swojego na chwilę to był :D
No alee nie było jak dodawać postów, komentować, odpisywać - więc przepraszam - teraz nadrabiam zaległości :)

Dzisiaj wieczorem / jutro pojawi się notka z paczkami, co do mnie przyszło - nie wiem jak wy ale ja bardzo lubię czytać takie notki u kogoś x.x
Znowu kasy wydałam, ale w końcu czego się nie robi żeby dobić do darmowej wysyłki ... :D

Noo a biżu też się niedługo pojawi, trochę rzeczy na obfocenie czeka jeszcze sprzed wyjazdu do szpitala ... :)

To ja lecę, jeszcze dzisiaj postaram się odezwać . Baju :)

4 komentarze:

  1. Co się stało, żę w szpitalu jesteś? Ja lubie notki z paczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powrotu do zdrowia :) też lubię czytać takie notki, są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  3. zdrowiej szybko, ja czekam na nowa bizu!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak najbardziej można więcej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)