niedziela, 29 kwietnia 2012

Dżeem / jam

Przy moim telefonie, oczywiście ci którzy mnie znają, wiedzą że to z miłości do dżemu, ale nie takiego w słoiku ;D Po zrobieniu zdjęcia doczepiłam jeszcze bezę różową, bo tak jakoś pusto mi było.
Chcecie posta z moimi rzeczami do tworzenia, narzędzia, fimo itp ?

At my phone, this people who knows me, know that it`s from love with jam, but not like this in jar ;D After this photo, I add some pink meringue ;)
Did you want post with my tools to handmade, fimo? 


4 komentarze:

  1. hehe :D świetne :* taak, mogłabys zrobić taką notkę ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zaraz zabieram się za focenie moich przydasiów :D
      Ostatnio robiłam porządek, więc mogę pokazać ^^

      Usuń
  2. fajny blog! obserwuje ;)
    Mam pytanie... Możesz mi zdradzić tajemnice jak zrobiłaś ten dżem?
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie gdzie kupujesz te buteleczki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)